Saturday, January 21, 2012

Mama Balik Kampung!


ala mama
bolehlaaaa........
kesianla kat puteh ye mama



isk..
ala mama
bolehla ye..ye..
tgk puteh ni..
mama tak kesian ke tinggal puteh kat sini
ala mama...bolehla puteh ikut mama ye..




boringla mama ni...
meh..puteh tolong mama kemaskan baju-baju mama ni
baju-baju ni semua nak taruk kat mana nih mama?


hurm...tak makan pujukla mama nih..
kena tukar plan nampaknya..


PUTEH!!!!! mana beg mama???


yupp!!!!


ish..bertuah punya budak!

Friday, January 20, 2012

Thursday, January 19, 2012

O.M.G




Puteh!!!!



yupp!!



wat ape?



takde pape..






ngantukla mama...





isk buruk nor rupanya..





ada aku kesah!





meelo..amacam..


ada gaya-gaya jantan cabaret tak??





OMG !!

Tuesday, January 17, 2012

Budak Bertuah!

meelo, tepila sikit..
camane mama nak wat assignment mama nih kalau meelo duk kat sini..



ala mama..
rilekla..
meelo lepak kejap jer kat sini..
nanti nantila mama sambung balik keje mama tu ye..

ish..bertuah punya budak!

Monday, January 16, 2012

'Puteh Kayoo!!'


yahoo!!!


puteh kayooo!!


hurrmmm...iyolah tu puteh..

Dapatlah sorang satu..

apa nak jadilah ngan budak 3 ketul ni..
abis bakul laundry mama jadi tempat korang lepak
sorang satu plak tu..
ish..ish..

Saturday, January 14, 2012

Friday, January 13, 2012

Seranjang Bersama Selamanya..



hehehehe


hari ni mama tukar cadar baru..


apalagi..


dua ketul budak bertuah c puteh & jibam ni pon dengan muka tak malunya terus merasmikannya..


ngeeeeee....

Thursday, January 12, 2012

Budak Degil!

sorrylah mama
saya tak dapat menahan keinginan saya untuk lepak atas katil mama ni
dan ini adalah port kegemaran saya
berada diantara bantal mama & papa
~~ngeeeeeee~~~
papa jgn jeles okeh..

Wednesday, January 11, 2012

Wordless Wednesday


dua ketul budak bertuah tengah landing baik punya atas katil mama..ngeeeee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...