Monday, August 25, 2014

Balik Rumah

Ini budak dua ketul sudah balik rumah selepas seminggu warded.

Memang sunyi rumah ni tanpa budak dua ketul ni...hehehe..rumah pun takdeler lintang pukang. Kalau tak mcm tongkang pecah jadinya.

Welcome home Bulat & Ucci.

Sayang kamu ketat ketat!!

Friday, August 15, 2014

Warded

Semlm budak dua ketul ni selamat di wardedkan untuk tujuan di sunatkan dan divaksinkan juga.

Semenjak dua menjak ni si Bulat asyik kencing  merata dlm umah ni. Pantang nampak plastik ke beg ke yang ada kat lantai..siaplah..abis banjir dgn air kencingnya. Bekas makanan dia pun jadi mangsa gak..adoila Bulat...nasib baik ko tak melepas hajat dlm beg laptop mr suami..hehehe

Yg paling tak tahan..Bulat dah pandai nak 'mengerjakan' si dara Ucci...huhuhu..apalah ko ni Bulat..sumbang mahram la ko ni..haih..

So..budak dua ketul ni akan menginap di klinik sehingga hari isnin. Duk baik baik ye budak nakal...

Bulat si housekeeper!

Hah..inilah dia..penyibuk paling utama kalau kita duk sibuk mengemas dapur

Tak senang betul nak buat kerja kalau tak kurung dulu si Bulat ni..

Haih...kita sibuk mengemop dia pun sibuk jugak duk kejar batang mop tu ke hulur ke hilir..

Sudahnya..lantai dapur abis comot balik dgn tapak kaki gendut dia tu...haih..Bulatttttttt!!!!

Sunday, August 10, 2014

Budak Bertuah!

Cer tengok dak Ucci ni..
Bertuah sungguh ye engko duk bertenggek atas balang keropok..
Haih..kena antar sekolah lagi gamaknya ni...

Friday, August 8, 2014

Jibam Si Pembuli

Alahai..
Udah udah ler tu jibam
Asyik membuli si Ucci
Habis pecah pasu sarawak mama..
Huk aloh!!

Wednesday, August 6, 2014

Tuesday, August 5, 2014

'Abang Kawasan'

Hah..ini dia Abang Kawasan Denai Alam hahahaha..

Tgkla Jibam ni...asyik meng-garang-kan diri je dgn adik adik..😀😀

Semua makan pelempang dia je dlm umah ni..sampai si Puteh yg paling otai pun kena lempang jugak..isk!

Ucci

Hah...ini Ucci, anak dara version terbaru..
Comey kan..
Makan hati je lah cikpuanMeelo hahahaha..

Ucci ni pun dah brp kali kena lempang ngan si Meelo..jelesss ler teww..haih..

Bulat & Rendang

Inilah jadinya bila terlebih makan rendang..hehehe

Lepas cuti raya seminggu balik umah terkejut tgk si Bulat ni..makin gendut kihkihkih...

Oh my Bulat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...